Off en online uitingen
Nano Healthcare
Grafisch vormgeving
Voor Healthcare Plaza heb ik het voorrecht om mijn creativiteit de vrije loop te laten op Body Plaza en Nano Healthcare. Nano CellCare, een innovatief apparaat dat essentiële natuurlijke ingrediënten omzet in nanodeeltjes, waardoor het lichaam op celniveau kan worden hersteld en gevoed.
In mijn rol als grafisch ontwerper neem ik niet alleen de volledige vormgeving van Body Plaza Europe, Nano HealthCare en Healthcare Plaza op me, maar stort ik me ook vol enthousiasme op alle grafische activiteiten. Van het ontwerpen van een splinternieuwe websites tot het creëren van visuele pareltjes voor posters, flyers, banners, magazines en brochures – werkelijk alles wat je maar kunt bedenken in de beauty & health branche, en dat verspreid over heel Europa.
Wat mijn rol nog leuker maakt, is mijn actieve betrokkenheid bij sociale media. Ik bedenk strategieën, maak content zoals foto’s en video’s, en ondersteun het marketingteam met frisse ideeën. Dayto gaat zelfs mee naar locaties om ter plaatse te helpen en de juiste sfeer vast te leggen. Mijn betrokkenheid gaat verder dan de digitale wereld. Ik ondersteun bij evenementen en help bij het opbouwen van een sterke online community door interactie en betrokkenheid te stimuleren.
Healthcare Plaza straalt niet alleen frisheid uit, maar heeft ook een krachtige visuele en sociale media-aanwezigheid die de innovatie van Nano Healthcare weerspiegelt. En dit allemaal met het geweldige team van Dayto & Healthcare Plaza